piątek, 1 stycznia 2016

METAMORFOZA- AGNIESZKA

Witam wszystkich w Nowym Roku <3 Na początek zapraszam na metamorfozę Agnieszki w dwóch wersjach makijażu :)



Ostatnio miałam okazję malować piękną Agnieszkę, efekty możecie zobaczyć na zdjęciach :)
Jeśli chcesz być na bieżąco z metamorfozami i makijażami to zapraszam do polubienia mojego facebooka KLIK tam metamorfozy pojawiają się wcześniej a makijaży jest więcej i na bieżąco :)

Pierwsza wersja: czerwone usta. Klasyczna czerwień, podkreślone oko i długie rzęsy- piękny makijaż na wieczorowe wyjście :)
Twarz: Podkład/Konturowanie: Kremowe podkłady MaqPro by Katosu-paleta
Usta: Konturówka Golden Rose 516 oraz szminka Catrice Ultimate Colour 220 Step Red Up.
Brwi: Inglot 342
Oczy: Brązy i beże Inglot, rzęsy Ardell Wispies, Cake Liner Kryolan.

Tutaj trochę nam się ściemniło za oknem i musiałam się wspomóc lampą pierścieniową, więc efekt nieco inny. W tym makijażu zmieniłyśmy usta na kolor nude- niestety nie pamiętam jakiej użyłam szminki :( Konturówka to była zapewne 223 Golden Rose. Wzmocniłam dodatkowo oko. Na linię wodną nałożyłam czarną kredkę Oriflame. Przydymiłam oko cieniem 327 i 329 Inglota.

Który makijaż bardziej przypadł Wam do gustu? Jestem ciekawa :)
Zapraszam na kolejne metamorfozy i makijażowe inspiracje!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz