poniedziałek, 28 grudnia 2015

SYLWESTROWE INSPIRACJE MAKIJAŻOWE

Przygotowałam kilka propozycji makijażowych na sylwestra i karnawał :) Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję i ktoś skorzysta z moich propozycji :)





1.  Róże, fiolety i niebieskie rzęsy
Mocno wyciągnięte oko w odcieniach róży. Dolne rzęsy wytuszowałam niebieskim tuszem, nadaje to nietypowy akcent temu makijażowi.  Ten intensywny róż to cień My Secret.


2. Druga propozycja to zabawa z kreskami :) Makijaż bardziej awangardowy. Oko przydymione w brązach i czerni. Dolne rzęsy również niebieskie. Srebrny eyeliner Miss Sporty. Niebieski tusz to Pierre Rene. Tylko kolor w nim jest fajny, poza tym jest bardzo suchy od nowości.

3. Kolejna propozycja to oko podkreślone szarościami, kreska i piękny brokat Inglot.
Idealny makijaż na noc sylwestrową.

 4. Ostatnia już propozycja to mocno podkreślone oko, długie rzęsy, kreska i piękny pigment duochrome Inglot 85. Połyskuje on na różne odcienie zieleni, bardzo ciekawy pigment, robi całą robotę w tym makijażu :) Vipera ma podobny pigment, polecam sprawdzić na ich stronie ;)


Mam nadzieję, że moje propozycje się podobały. Zachęcam do śledzenia mnie na facebooku KLIK.  Na bierząco nowe inspiracje, metamorfozy i nowości kosmetyczne :)



2 komentarze: