niedziela, 27 grudnia 2015

GOLDEN ROSE- SZMINKI I KONTURÓWKI



 Dziś krótko o moich ulubionych produktach do ust z Golden Rose :)  Dobre jakościowo, trwałe i niedrogie :)




KONTURÓWKI
 Mam 5 konturówek z serii Dream Lips i jedną zwyczajną Golden Rose Lipliner. Konturówki są bardzo dobre, nie za miękkie, nie za twarde. Dobrze się je temperuje. Są dobrze napigmentowane i mają szeroką gamę odcieni. Ja najczęściej używam koloru 223- nie za jasny kolor nude, idealnie pasuje do słynnej szminki Rimmel Airy Fairy. Jeśli ktoś szuka do tej szminki konturówki to ten numer będzie idealny! Jeśli chodzi o różnicę w jakości między tymi seriami to nie jest ona bardzo rażąca. Kosztują ok. 6-8 zł.





SZMINKI
Jeśli chodzi o szminki to mam tylko 3 odcienie, bardzo naturalne i myślę, że będą pasować do większości typów urody :)
Mój ulubiony numer to 07- delikatny, pudrowy, ale wyraźny róż. Pasuje świetnie do blondynek.
27- dość ciepły odcień nude. 10-nude z nutą brzoskwini.
Długo się utrzymują, nie wysuszają bardzo ust.
Koszt ok. 10,90 zł. Do wyboru ok 30 odcieni jak dobrze pamiętam :)





Polecam przejść się do Golden Rose i przyjrzeć się lepiej tym produktom :)

Zapraszam na mojego facebooka KLIK 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz