piątek, 27 listopada 2015

METAMORFOZA ANI

Zapraszam na metamorfozę. Przedstawię listę kosmetyków, których użyłam :)





Ostatnio miałam okazję upiększać Anię :) Pokażę efekty, podzielę się listą użytych kosmetyków i dowiecie się czym zakryć cienie pod oczami i niedoskonałości :)

Makijaż zaczęłam  od oczu, by mieć pewność, że nic się nie osypie.  Użyłam mojej ulubionej palety Inglota z cieniami nude. Brwi również podkreśliłam cieniem Inglota. Twarz wykonturowałam na morko paletką kremowych podkładów. By całkowicie zakryć cienie pod oczami dodałam jeszcze odrobinę korektora. Niedoskonałości zakryłam kremowymi podkładami z palety mieszając odcienie. Na twarz nałożyłam jeszcze minimalną ilość podkładu Revlon Photoready oraz po przypudrowaniu wzmocniłam konturowanie produktami suchymi. Jako rozświetlacza użyłam również cienia Inglota. Jest to niesamowicie wielofunkcyjna paletka :) Na ustach wylądowała kredka Golden Rose i szminka Rimmel.

Lista:
Baza pod cienie: Maybelline Color Tattoo  creme de nude 93
Cienie: Inglot 327, 327, 330, 318, 154
Brwi: Inglot 342
Kreska: Kryolan Cake Liner
Rzęsy: Ardell Wispies
Rozświetlacz: Inglot 393
Korektor: Maybelline Affinitone 01
Konturowanie na mokro: Paleta kremowych podkładów MaqPro by Katosu
Konturowanie na sucho: Bronzer Make Up Revolution
Podkład: Revlon Photoready Airbrush 002
Puder: Ben Nye Fair
Konturówka: Golden Rose 223
Szminka: Rimmel Airy Fairy
Pędzle: Zoeva, Ecotools, Hakuro, Sunshade Minerals




Numery cieni.  Lewa paleta (od góry w dół): 393, 103, 342, 327, 154
                         Prawa paleta (od góry w dół): 329, 357, 395, 330, 318


 

Więcej metamorfoz, inspiracji, makijaży znajdziesz na Facebooku :)

 KLIK

Zapraszam! 

2 komentarze: